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Quando l’esperienza emotiva del cliente viene davvero presa in considerazione, quando il brand non ha paura di “giocare” con la sua identità, spesso accadono cose carine e di effetto, che molti condividono.

Alla fine…siamo dei semplici umani…tutto quello che vogliamo è meravigliarci e far parte di un gruppo che si diverte.

 

Grazie agli amici di Marketing Matters che con il loro articolo su instagram (riportato sotto) ci hanno fatto “incontrare” questo bellissimo esempio di “emotional marketing” 🙂

#TeamMarea

 

Let’s start with the best it could get.

This Adidas Amsterdam store shows how some brands really build a creative experience for their customers to feel so positive about a brand which we see everywhere making it more attractive likable and gives the brand a personality.

I have always felt really good wearing my Stan Smith giving me confidence which the Originals have created them to be… Originals being cool and smart have created it’s personality which is completely different from others.

Being a brand means giving out your customer a positive feeling making him feel smart…
and if you can’t do it,it’s not worth it.

That’s why marketing matters.

Article by: Marketing Matters (IG)

 

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